093003





( fÖRKYLD SOM FAN OCH SJUKER )




PARTY KRYSSNINGEN


Hej alla söta och glada...

Hemma nu från den helt underbara kryssningen.
Helt slut i huvudet nu och åkt även på en topp, hemskt fittig förkylning.
LIgger här och halv gråter och snyftar för mig själv jag.
Inte för att det hjälper.

Aja, nog om det nu iaf.
Tänkte berätta lite mer om själv kryssningen nu som sagt.

På fredagen vid ca . 17:00 anlände jenni, forsman frida och boholm in till våran lägenhet
shit miss forsman hade man ej sett på nästan 14 månader, Frida var helt ny.
Så det var skit kul att träffa henne and welcome in i gänget.

Så då satt brudarna och målade naglarna, bytte outfits beslutade allting i slut minutrerna förutom miss boholm som bestämmde allting på båten. ( Amorella ).

Runt klockan 18:00 beställde vi två st taxi bilar som tog oss vidare då till London via dukten ( Viking Line ) ,
och där var väntan i beredskap för oss. Jennifer och frida gick fram till disken och chekkade in oss.
Därefter fick vi våra underbara ticket´s and yes even though without an ID i got in... Mohahah...  Åkt upp och satte oss på cafét för att vänta att dörrarna skulle öppnas upp.

Sedan att vi kom upp så drog vi till hyttarna där jag jessie och boholm delade den ena och frida forsman och jennifer delade den andra.
Kort därefter handlade vi till oss massa käk så vi inte skulle spy upp allt som vi skulle dricka därefter.
Efteråt var det äntligen dags och dra sig ner och börja göra sig iordning igen.

Fan vad det spelades music, och dracks.
Själv stod jag nog för det absolut för den som drack mest och way to much.
Tänkte i bakhuvudet att nej tinah när du känner att det börjar bli för mkt så SLUTA då ingen spya ikväll liksom.
Hmm, nee visst nej... Höhö...

Men nere i hytten var det ändå rätt okej, några drinkar senare, 1 confession till therese i gången stor kram, så var det dags för havet och börja gunga och svälla ordentligt med alla dessa vågor. Jisses säger jag bara.
Jag och there begav oss ner till baren och dansa lite. för min egen del blev det nog lite mera hopp i hopp hopp pricka rätt med fötterna kände jag. Haha... Efter det drog vi vidare till discot där uppe. Hmm, karaoke ? Hmm hade gjort det inna med charre och yasmin i sthlm på för förra nyår. Skoj som fan. Men då var jag lite mer nykter iof.
Men Nej, therese började rota i sångtexterna och Ooops, så blev det så La Dolce Vita.
Jag skrek och sa men för fan jag KAN INTE TEXTEN TILL DEN HÄR. Hade fått för mig av någon anledning att dem endast skulle visa texten på finska. Hehe.
Sprang ner och upp upp och ner igen Sho fa la lla lla llej! HEEJ!!

När hela sällskapet var upp på discot började jag känna ångesten i mig lite grand.
Men it was too late. Dem ropade upp oss. Nu är det dags för tinah och forsman,. Ja men visst då.
Dansa som en freak och sjöng som en ja jag vet inte riktigt vad alltså.

Haha.... Efter det gick vi ner och söp bara ännu ännu ännnnnu mycket mera träffade på Patrik. ( Norge betalar ). Som om jag liksom inte redan var tillräckligt full eller ? Fuck yeah... Blev white russians, vodka lime & turkish peppar shots för hela slanten även en smarrig och söt Cosmopolitan.

När klockan började dra sig mog 4 tror jag närmare bestämmt skulle jag bara iväg till toan, sen på nått sätt hamnade jag i hytten och somnade gött. Men inte innna jag spydde upp allt, jag hade i kroppen. Usch alltså.

Det var en riktigt jobbig sits på slutet.
Minns inte ens vissa saker. Vaknade upp flera gånger den natten och mådde sjukt dåligt. Bullrade mot huvudet av sängen och massa annat skit asså.

Vaknade där efter mad hals ont förkylning och fruktansvärt baksmälla inkl-torr hals.
Kände mig jätte hungrig men visste inte om jag vågade käka något om jag kanske skulle spy upp något isf.
Fy alltså.

Den dagen låg jag i hytten hela vägen hem och bara saknade min lilla madrass jag alltså.
Nu ligger jag här döds förkyld och snorar.

Dags för och sova.
Ps massvis med bilder togs skall bara välja ut vilka som ska läggas upp..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0