032109







Friendship är något i dagsläget för mig något som, jag har förlorat en heldel från människor som verkligen betytt något för mig. Kan inte beskriva med ord hur det känns och ens tänka på det.

Jag har bränt mina broar så otroligt många månger och bränt dessa människor som jag bryr mig om fortfarande.
I mitt fall kan jag inte göra mer än att bara försöka hålla mig till sanningen och, visa att jag faktiskt förtjänar deras respekt. På den senaste tiden har gjort saker som inte riktigt än inför ramar där jag överhuvudtaget känner igen mig själv. Pengar är inte allt, självklart. Men, men ibland kan även jag som väldigt många gånger innan vända och twista på saker och ting på dem mest otroliga sätten så att i mitt huvud det hela verkar rätt fastän att det i själva verket är så wickat att det inte finns

Igår kände jag bara en massa byggas upp och jag fick nog.
Till slut tog Jennifer eller som jag kallar henne ( fashion ), upp det hela med mig tog sig faktiskt tid som man borde göra om man bryr sig om någon, och förklarade allt för mig. Hon ville inte göra mig ledsen och jag fick smått kämpa för och få reda på hur saker och ting låg till, till slut sa hon allting till mig och jag upsakttade det hela väldigt mycket och tog även åt mig det hela.

Hon sa även till mig att tina, det lönar ingenting till att gå tillbaks hela tiden, du kommer inte att få ut något av det hela.
Det stämmer faktiskt även om jag vill djupt innerst inne tro att något skall hända för alla gånger jag har blivit sårad eller kännt mig utnyttjad så kommer faktiskt inte ett jävla skit hända. Kommer aldrig bli någon så kallad justice.
Känner nu hela att fine det behövs inte. Men jag skall från och med nu börja säga ifrån. Säga, NEJ! Jag vill inte.
Du gör inte det för därav vill jag inte göra det för dig.


För dig / er som inte vet så mycket om mig :


Jag är :

*Valentina
*23 år
*Tvilling
*Temperamnetsfull
*Hatar bråk
*Bakom ryggen prat ( Även om jag själv gör det ibland).
*Älskar Ostbågar och dipp.
*Gillar inte och bli uttnyttjad.
*Älskar och flörta.
*Rädd för och bli ensam.

Dessa är inte alla saker som definerar mig men en bit på vägen...
Nu ska jag käöka nått för min mage kurrar som fan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0