031209



Halloj!

Vilka sjuka två dagar jag har haft framför mig. Sovit sjukt dåligt alltå..
Vaknat upp då jag inte skall ha gjort det men, what tha fuck so... Fick grymt bra nyheter igår... Metallicas show got cancelled.
Dem kommer tillbaks i Maj och gör den spelningen. Då jävlar. Dags och börja jaga biljett till mig NU.... Måste ju se
Nothing Else Matters LIVE!

Fick även se att Coldplay kommer till sverige i sommar igen.
Som att det inte räckte med att dem liksom kom för några månader sen.
Så jävla bra e dem fan inte, men Jessie delar nog förmodligen inte mina tankar där. Haha. Sorry.

Tacka fan vet jag Bon Jovi  ( New Jersey TOUR ).





Nu skall jag ta en dusch och sen äta något därefter får vi se vad som händer...

Ska fixa massa mys innan måndagen... Ett fett löfte det.


:)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0