Bad Uppdate =/


Hejsan bloggen. Var ett tag sedan nu som jag skrev något. Har hänt en jävla massa sedan jag tog min resväska med mig och drog från Stockholm. Kommer aldrig glömma dagen var sjutk ledsen men blev ändå mer förbannad. Hursom helst kom hem till Öret, där fick jag återhämta mig ett litet tag och sen tog jag mig i kragen och sökte jobb på ett nytt ftg. Helt underbart gick det fick jobbet med detsamma och sen var det bara och faktiskt tuta och köra.

Gick nio dagar så blev jag deras TSM = TELE SALES MANAGER. 6 dagar innan det skedde fick jag en helt ny lägenhet som e nått av de fräshaste jag ngnsin haft. haha. Men hur som jätte fin. Ska vara bosatt här tills September.
Så har haft sjukt mkt med jobb nu osv. men ska försöka hålla er mer uppdaterade nu iaf. J.A. Håller med dig helt nu kommer jag äntligen kunna fixa det till dig. I Tell u that. Slutet på Juni så. ;)

Pratade med pappsen nu i telefon har vart en jävla massa tjöt nu i en och en halv vecka om att vi alla ska sticka på sol semester nu i sommar. Där mellan v.28 - och hela v.29..... Tror croatien blir det utvalda stället. Fucking underbart. Första sol semstern någonsin. Så sjukt underbart ju... Wiiiiie!

Nog om det lite pics på lägenheten sen måste ja chilla lite.....  Hörs sen. Pussa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0