090217

BRUKAR DU:
Drömma sexdrömmar:
 Allt för många gånger

Försöka vara annorlunda: Har tyvärr hänt innan men inte mer
Gråta till film/tv:   För fan ja

Ladda ner musik/film: Ja händer varje dag

Snusa: Nej äckligt
Röka: Ja, en slutar kanske någon gång
Lita på folk: Inte ofta, men ibland händer det
Fuska i spel: Spelar aldrig

Internetragga: Hm, ngn gång kanske

Dagdrömma: Gör jag hela tiden. hehe
Ragga på krogen: Jag minns aldrig sånt

VEM:

Saknar du just nu: Charre
Är din bästa vän: charlie, & charre

Kysste du senast: Sug på den du

Var din första kärlek: Confidental

Hade du sex med senast: Next question plz

Ringde du senast:  Chrille

Skulle du helst festa med (kändis): B.B-Jessica

Skulle du byta liv med för en vecka: Adriana Lima

Bråkade du med sist: Pappa

Vill du säga "jag älskar dig" till just nu: Min syster
Fick du sms från senast: Erik
Gör dig glad: Min familj och chrille för det mesta. ( Charlie & Jenn ).
Skulle du vilja slå på käften: Alltid - SARA.

HAR DU:

Krossat någons hjärta: Vet man aldrig

Haft sex med någons pojkvän: Huh, kanske
Snattat: Små godis från Ica när jag var 10 år

Någon allergi: Är allergisk mot damm

Någon piercing: Öronen, plus mer innan

Någon tatuering: Nej

Haft en bra barndom: Ja det tycker jag

Några syskon: 3 systrar och två bröder

Bra vänner: Som fan

Varit otrogen: Vet man aldrig
Varit kär: Riktigt kär 1 gång

Pojkvän: Behövs ingen nu så
Tvångstankar:
Ja det har jag
Gjort något olagligt: Har gjort mycket dumt i ung ålder
Slagit någon: Ja det har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0