090217







Hej!


*Idag kan det faktikst kanske vara en bra dag.
Vaknade upp lite deprimerad men lite nya blogg funderingar och lite snack med hon som skall fixa till min blogg kom humöret till en mycket bättre anda.

*Chrille ringde även och småtjötade lite grand. Aja, so vad händer idag då?
Jo skall fixa 150 spänn för min nya blogg design. Farsan ringde även och oroa sig innan, men nu är han lugn.
Så många människor i mitt liv men sammtidigt känns dem så få.

*Vet inte vad det är med mig på det senaste känner mig allt mer deprimerad. Måste antagligen vara vädret hehe :)
Såg även på våra bästa år innan, HELVETE vad den serien igentligen borde läggas ner.
När man börjar äcklas av folk som är med där. Neeeej, asså usch & fy.

*Nej, nu skall jag rycka upp mig och börja se till och få saker och ting gjorda.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0