25.04.09 R.I.P





Vilken jävla dag alltså!
Från det mest positiva till det mest overkliga. Fick precis reda av min bror att min mormors syster Borka, gått bort idag.
Vet dock inte hur eller vad exakt som hände. Det värsta är att sista gången jag såg och träffade henne så var jag jätte hemskt mot henne. Bråkade och massa jävel-skaper.

Känner ingen direkt sorg, tror det kanske kan bero på att det ej sjuknti inn riktigt ännu.
Kommer ihåg då jag fick reda på att min mormor dog. Vi stod i hallen och skulle precis åka iväg till sjukhuset, med massa fika och shit som vi hade fixat och ta med till henne. Då telefonen precis ringer och man hör min mamma skrika.

Förstod med en gång vad som stod på tur. USch. Min mormors passé, var det värsta jag någonsin varit med om.
Har förlorat en del släktingar men hon var den jag stod närmast. Den som älskade mig mest av alla.

Den som alltid tog hand om mig.
Minns henne så jävla väl trots att jag var så pass liten.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga.
Men, känslorna lär nog flöda fram mer sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0