There came some new light into my life today!



Dem senaste 24 timmarna har jag varit så panik slagen, rädd, ledsen övergiven och det mesta man kan komma på som har med negeativitet och göra.

Bli bedd och flytta ut med en dags notis är nått som för mig är helt omänligt kanske att man ska kunna ta det av en person som man inte känner men fan så heller av någon man umgås med dagligen innan och kallat sig kompis med den personen.

But that´s just me!
Man kan säga en jävla massa saker om mig men skulle aldrig kunna utsätta någon för det.

Hur som helst sitter nu med Jessie på hennes jobb och inser en sak.
Har alltid kalrat mig ut ur mina situationer. Så sitter varken och gråter eller är ledsen. Jag kommer hitta mitt boende för den resterande månaden sen är det adios!


Har aldrig varit bortskämd med hjälp av min familj, men jag har alltid tagit hand om mig själv.....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0