032709




Party Outfit Söt ? ( Gina Tricoot ).









A new pic on me!




Imorgon är det äntligen dags.
Party outfiten är inhandlad skor är på plats det enda som skall fixas nu är väskan som skall packas.

Idag jisses ;(
Menar inte att jag e sur eller ledsen är bara så fruktansvärt trött.
Eftersom det kommer folk imorgon ville jag igärna att mina kläder och skit skulle ligga överallt så jag bara kände
att det var dags och cleana ut skiten lite.
Började runt halv elva slutade vid 7-8 kanske efter att ha dammsugit och det mesta.
Sen tog jag en sån där HELIG dusch som man själv måste ta för och förstå vad jag menar.
En sådan där man står och kokar i vattnes i timmtal.
Inpackning ansikts-mask och hela kittet. Målade naglarna efteråt. Snyggt som fan blev det.

Ligger och kollar The O.C nu.
Fantastiskt.
Tror att jag aldrig missbrukat ngn serie lika mycket som denna.

Nej hörni. Ses och hörs imorgon.
När jag åker iväg på denna kryssning kommer jag glömma bort alla problem inklusive ( J.A ).
Men när jag kommer hem kommer jag ta itu med alltihop.

PUSS





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0