031809





Hej my bloggish.

Idag har det verkligen varit en udda dag minst sagt.
Har en minnesvärd huvudvärk just nu.
Låst och öppna upp huvet och sen bara läka det för LIFE.

Man längtar så sjukt mycket tills den 27;e Mars också.
Då ska man få träffa Frida, med det övriga gänget.

Blir, Boholm, Charlie, Harrie, Forsman, Frida Jag & Ville.
Jisses fylle partajj.

Kan knappast vänta nå mer tror jag.
Blir kanske en trea i Sollentuna nu om jag har tur. Hade varit så sjukt kul alltså.
EN STOR HÄNDELSE OCKSÅ. METALLICA -4 : E MAJ 2009.
MÅSTE få tag i dem biljetterna alltså.
NU jävlar...

Har jag gjort dem senaste dagarna njaa inget spec direkt mest checkkat våra bästa år umgåtts med jessie
snackat en del med USA dem senaste dagarna, och mr.DD.

Vet inte riktigt vad det är som händer när det gäller honom, om det är endast en spännande
känsla över att det igentligen är förbjudet eller om jag faktiskt kanske verkligen känner något.

Hmm, mysteriet fortsätter.
SItter i min rasta-man tröja och fryser allt av mig.
Hmm, Om det ändå var så enkelt och bli av med extra kilon´ huh?

Blir till och göra mat nu snart.
Köttgryta med ost&chili sås mixat with a bít Of Rise.

Hörs och ses mer sen...

Pussis.

PS- Charlotte jag saknar dig, och (J.) I talk to you later. (Kyss).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0