031109



God Morgon eller godnatt.

Vet att jag har varit helt värdelös på och blogga på det senaste.
Men en ej fungerande dator och lite andra incidenter stod kankse ivägen för detta.
Men hur som helst nu är allting färdigt.
Har finally landat hemma igen har saknat töserna bra mycket mer än va ja själv trodde från början.


Det var ju ngn slags fashion week in Paris nu så vi beslöt oss för och ta en runda på stan as tidigt idag.
Köpte in lite smink kläder och skit som jag tyckte att jag hade väldigt lite av idag.
Skit skönt nu faktiskt.

Såg även ett par gladiator skor sååå fina. 399:-värt eller inte?
Vet ej det för brukar fan aldrig gå i såna. Har bara fått för mig att detta året ska jag typ börja göra det.
Sitter med Jenn, nu hon skall upp till skolan om typ 3 timmar och jag har redan sovit ngn timme och har skitsvårt för och somna nu ju :(


I övrigt mår jag helt okej förutom en viss karlskoga incident som jag måste ta hand om.

Eftersom jag vet att du kommer läsa det vill jag att du skall veta att de kommer inte dröja länge tills vi löst allt mellan oss. :)


Shit vad vi satt på donken och tjöta massa minnen us chikas imellan.

Helt otroligt hur mycket vissa av oss gjort tillsammans. Skulle aldrig vilkja byta ut det mot något annat i världen.

Finns en person till jag saknar väldigt mycket som jag gjort väldigt ledsen och besviken.

Kommer förmodligen inte kunna bli som det varit förut. Men gudarna ska veta hur mycket jag saknar henne.

Skulle ge allt för en till chans Therese. Du är saknad som fan.


När man bara minns alla saker vi gjorde tillsammans vi alla från kr-hamn till karlstad och tills vi alla spred ut oss allla.
Kom på en sak vi kommer fan aldrig bli så unga igen. I miss it.
Man kan säga allt men kompisar som man hade kul med och kunna prata med det hade jag och har jag fortfarande.

Love you.

Dagens köp :

Sony Ericsson walkman headset
Linnen från Gina Tricot
Smink Hm
Cardigan Hm
2 sminkväskor MakeUpStore
Black small handskar Lindex
Computer Headphones Kjell & Company










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0