090218


OJ  OJ! =)

Syns att det är lite förändringar som har skett på min blogg.
Ett stort tack till Maria som hjälpte mig med detta. Belev grymt gumman.

Har precis klivit ut ur duschen och fixat till mig lite grand kände att jag behövde en sååå lång och varm dusch va.
Fyfan vad det var skönt. Minst sagt.

Så blev det lite poppade popcorn och nu e de dags och se lite film tänkte jag.

Hoppas verkligen pappa ställer upp med food cash imorgon annars går de verkligen å skogen =(
Chrille, sen du åkte hem i söndags har det varit jävligt tomt efter dig. *Saknar*




 


Kommentarer
Postat av: jessie

kul att du fick din design, nu är det bara jag kvar! ;)

2009-02-19 @ 07:29:41
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu när nya designen är på plats vill jag se dagliga inlägg och massor med bilder. Lägg in lite porr också.... för min skull :)

2009-02-19 @ 17:27:22
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0