041809


Helvete vad jag saknar min lilla madrass jag.
Trodde aldrig att jag skulle säga det.
Kvällen/natten går ju så fruktansvärt segt nu alltså. Som tur är håller mig viktor sällskap i telefonen och på msn.
Värsta snygga hunken jo....

Jessie fråga mig nyss vad kalle anka hette på serbiska och hur fan skall jag veta de...visa sig att jag visst kunde det.
Hahah. LOL:.. sitter och funderar på och börja sjunga på låten I´m so excited... men kom på att ja inte kan hela texten till de =/

Kommer sova som en jävla stock imorrn jag alltså.
Sitter och trycker i mig mitt jävla godis nu.. som om det ens behövs liksom...
har tillräckligt mkt kropps kurvor som det redan är..
KOmmer skriva ett långt jävla blogg inlägg senare om hur rubbad min familj i sverige verkligen är.
Sorry för uttrycket men så blir de när man sågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0