041609




SNÅLT, JOBBIGT, OCH SJUK JÄVLA HEM-LÄNGTAN.

Har bestämmt mej för en del stora beslut.
Ingeting jag kommer skriva av här i bloggen förräns det är dags.
Dem personerna jag bryr mig om och vill ska veta dem vet redan. Det är mitt beslut jag är 23 år vuxen och kan ta ansvar för mig själv. Inte direkt någon som gjort något åt mig efter att jag blev 18 ändå så.
Tror nog att jag kommer klara mig galant.

Säger bara en sak.
Man må kanske inte komma från något rikt eller lyxigt.
Men fan vad jag saknar henne. Hon är mitt solsken.
Hur arg hon än är på mig finns hon där alltid där för mig.
Kommer aldrig kunna tycka dåligt om dig.
Kan alltid vara mitt allra galnaste jag inför dig.
Allt du gör är helt galet.
Saknar dig, saknar luften som man känner när man kommer ut, saknar våra konversationer, saknar att ta en cigg med dig i solen. Saknar och supa till med dig. Saknar att vara hemma så mycket att det gör ont i mig. :/ Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0