030209






Vilken dag.
Hade en arbetsintervju då med Cathrine.
Undrar igentligen hur det gick jag kände mig verkligen bekväm men hon känner min gamla chef.. Helt underbart va.
Alltid konstigt när någon annna ska refferera till en. OM varför man skall anställa mig liksom.

Hmm. Ligger här nu efter och ha laddat massvis med saker så.
Mys pys... Tänkte springa iväg om en liten stund och fixa thai käk, sen lägga mig ner tidigt och barkarera mig ner i mina filtar och täcken och se massvis med filmer inklusive cult filmen OVER THE TOP.
Jag och mina kära vänner har väldigt olika filmsmaker. Jag gillar kanske det lite mer vane filmerna som gammal hederligt folk gärna ser på. Over the top är defenitift en sådan. Sedan så älskar jag ju Sylvester Stallone alla rocky filmer och så denna. Jisses..Ohyes!... Några fler filmer som kan ses om och om igen är ju... Sagan om ringen filmerna, sen även, titanic, gangs of new york, The aviator, boogie nights, blood in blood out... Sen massa andra också så klart.

Shit sitter i m in collage tröja o fryser arslet av mig ändå alltså.
E fortfarande sjuk och det värsta är att dte gör verkligen jätte ont i min hals just nu.
Så himla typiskt alltså. Over the top börjar gå framåt nu, är nämnligen på 53 %. Hehe.

Har inte snackat så mycket med han från andra jordklotet idag men han e ju iof jävligt bakis kan man nog kanske lätt säga. Skall bli trevligt och berätta för honom vilka saker han sade innan och så då.

Sen vad fan... Nej, nu ska jag se på LB. Mer sen , PussA_




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0